lite mycket

Inte konstigt att man aldrig hinner uppdatera här.
Det är tokigt mycket att göra på jobbet just nu och vi är underbemannade på kontoret pga semestrar.

Just nu:

* dam med en massa cancer på väg hem och ska ha hjälp dag, kväll och natt, någon måste möta, fixa nycklar m.m.
* tjock farbror ligger på golvet, tre personal på väg för att hiva upp honom... osäkert om dom kommer att lyckas...
* gammal postmästare på väg hem från sjukhus, ska ha hjälp 8ggr/dygn, oj, oj, måste få in på schema....
* funkar ej att skriva ut på datorerna här på kontoret... dataexperten kommer i eftermiddag och fixar det.
* kylskåpet paj... vi har beställt ett nytt men det dröjer minst till fredag... himla bökigt med alla matlådor som ska ut och mitt i rötmånaden är det...

åså allt annat då.

Själv har jag ont i huvudet.
Har tagit treo för första gången sen detoxen. Inte bra.
Är väldigt trött och gäspig också.
Seg.

Blä.

Kommentarer
Postat av: Pow

USCH!! Låter ASjobbigt.

2008-08-06 @ 11:41:52
URL: http://lockedinneverland.blogg.se/
Postat av: Pow

Hej/ Linus

2008-08-06 @ 14:42:18
Postat av: Pow

Jag längtar efter dig mami

2008-08-13 @ 21:20:21
Postat av: Johanna

Hej! Skriv mer! Du har också klippt dig förstår jag av dotterns blogg :) Vad gör du?

2008-08-27 @ 00:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0