kort rapport

Mikropaus på jobbet.
Jag och chefen samarbetar bra.
Jag trixar med schemana och hon försöker att ragga personal.
Det går väl sådär.
Imorgon kommer det hem tre st kunder som alla ska ha hjälp minst 3ggr/dag, inklusive både natt och kväll.
Mycket pyssel med det.

Fick ont i magen av dom där ugnsbakade linserna.
Det var så gott så jag åt nog lite för mycket precis innan jag gick och la mig igår.
Magknip imorse, men det är bra nu.
Idag måste jag röja när jag kommer hem.
Älsklingsungarna kommer hem på onsdag och det är inte klokt vad man sunkar ner sig när man är solo hemma med katterna. Det är inte bara jag som sunkar, dom är rätt bra på det dom också.
Lägg till detta ett gäng bananflugor som envist undviker min frestande honungsfälla.

Nu ska jag planera färdigt resten av veckan och sen kasta mig på helgen!
Galet kul!

Kommentarer
Postat av: Pow

Uppdatera oftare!!:)

2008-08-02 @ 19:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0