om att hoppsan! vad tiden går!

Alltid ska det bli såhär.
Man börjar jobba och så hinner och orkar man inget annat.
Det var ju så det INTE skulle bli den här gången.
Ska skärpa mig.
Håller fortfarande på med den däringa detoxen.
Har köpt något medel på hälsokosten som ska hjälpa till med djävulsutdrivningen.
Methodraine heter det.
En fin och praktisk vattenflaska fick man på köpet.

Jag mår fint kostmässigt.
Har i flera dagar känt att jag har mer energi och liksom mer tid eftersom jag vaknar i ottan.
Igår mådde jag dock pyton.
Huvudvärk.
Men ingen treo tog jag. Härdade ut och åt bananer och nötter. Överlevde.
Jag har även inhandlat en high-tech stegräknare.
Kanske nämnde det nedan någonstans.
Jag har varit duktig och gått minst 10 000 steg om dagen förutom igår.
Idag glömde jag den såklart hemma.

På hemmafronten råder harmoni.
Sonen är ute på bus och äventyr mest hela tiden och dottern har återvänt från de värmländska skogarna och även hennes andra halva har nu landat hemma hos oss.
Snart åker dom dock tillbaks på släktkalas.

Nu jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0