om en bra dag


Ahhhh!
Jag har haft en ovanligt lugn och skön dag på jobbet.
Jag och kollegan M fick en hel del gjort och telefonen ringde knappt alls.
Som om inte det vore nog så kom även dottern in och jobbade i några timmar och nu ska vi gå på bio!
Mama Mia!
Vi försökte se den i lördags men då gick filmen sönder!
Vi fick gå därifrån med pengarna tillbaka och fribiljetter.
Vi gick i vinst kan man säga men jag var väldigt besviken.
Jag satt verkligen och MÖS där i biomörkret och dom fem minuterna vi hann se verkade hur bra som helst.
Solen glittrade och havet var illblått och läckra tjejer sjöng honey, honey.
Och så blev det inget mer.

Nåväl.
Vi gör ett nytt försök idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0