om en son

Är ensam på kontoret och det är ganska lugnt så jag passar på lite.
Allt är väl med mig och resten av familjen.
Dottern är hos pojkvännen i Järna och sonen ligger hemma och sover.
Är lite bekymrad över sonens vanor på sista tiden.
Han och hans vänner verkar helst umgås nattetid och då har ju jag ingen som helst koll.
Bombsäkert förekommer det en del promillepåverkande substanser också.
Det kan jag ju inte tillåta... samtidigt kan jag inte sätta koppel på honom...
Han fyller snart 16 år och då är det ju såhär. Dessutom sommarlov.
När jag var 16 år festade jag och ebs i Magaluf.
Och sen drog jag själv till England för att hälsa på sommarförälskelsen.
Men ändå.
Nu är det jag som är mamman och då måste jag reagera och agera hur normalt det än är och vad jag själv än gjorde då för 100 år sen.
Knepigt.
Tror jag ska hitta på något med sonen när jag får lön.
Fast då är han i Värmland.
Men när han kommer hem... då gör vi något!

Jag detoxar vidare.
Har hållit på i två veckor nu och det funkar fint.
Får ofta huvudvärk på eftermiddagen, men jag tar inga tabletter.
Tror det kan bero på syrebristen på kontoret.
Jag tror inte att jag har gått ner ett enda gram i vikt.
Det är ju inte heller det som är målet.
Målet är att avgifta kroppen och komma i bättre balans för att få mer energi.
Men några gram vore skönt att bli av med.


Kommentarer
Postat av: Pow

Jag vill också hitta på något med er:O

2008-07-18 @ 21:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0