Om att boka en resa

Då är det bokat!
Den 24 oktober åker vi från Arlanda till Heathrow och sen hem igen den 3 november.
Vandrarhemmet ska jag boka när nästa lön kommer.
Det blir troligtvis Picadilly Backpackers.
Det blir lite senare än vi hade tänkt från början eftersom jag kom på att det var bra att åka i samband med höstlovet så ungarna inte missar så mycket av skolan.
Det var ju rena turen att jag kom på det.
Ibland vaknar mamman i mig.

Det ska bli helt underbart.
Nu ska det sparas pengar och studeras london-guider tills ögona går i kors.
Vi kommer att ha 9 dagar där.
10 nätter och 9  dagar.
Och jag har ju det bästa ressällskapet!
Mina ungar (med bihang) är dom roligaste och trevligaste som finns bara man ser till att blodsockret inte sjunker för lågt på någon av oss.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tips på bra hotell, enligt kollega som just var där - http://www.southwarkrosehotel.co.uk/

Kan bokas genom

rBETwSaFMURiPQS890767997;ws=&gclid=COuPiqOzipQCFRJ1ugod7TXDVg" rel="nofollow">http://www.booking.com/hotel/gb/southwarkrose.sv.html?aid=311094;label=hotel-222459-gb-uu5EcI5rBETwSaFMURiPQS890767997;ws=&gclid=COuPiqOzipQCFRJ1ugod7TXDVg

2008-07-02 @ 16:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0