Om att fylla år

Efter att ha firats på olika sätt i ca en vecka så tycker jag att det är rätt trevligt att fylla år.
Jag har vant mig och vill inte sluta.
Synd. För nu är det definitivt över.

Först var det firning hemma hos mamma på Värmdö.
Fick bl.a. pengar till londonresan i höst.

Sen var det firning hemma hos ebs.
Trodde det bara skulle vara hon, jag och tyskkompisen men sötaste dottern hade fixat så att även gamla glamourväninnan och bilregistret kom. Samt förstås ebs make och diverse barn i alla åldrar. Samt svärsonen.
Så himla mysigt!
Det var engelskt tema med cider och engelska korvar och sandwichar och pudding.
Och Beatles.
Och så fick jag en massa bra böcker och engelskt godis.


Först var det cider och crisps.



Sen fick jag en fin beatlesbild av ebs med familj, inhandlad i london.



sandwiches



cheese, biscuits and pickles



chips



och så lite pudding raka spåret från Jamie Olivers kokbok!
Väldigt smarrigt.
Och trevligt!



På vägen hem såg vi en groda.
Hu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0