Om att ge sig själv en present.. eller 12

Igår beställde jag 12 st pocket på bokus.
Och jag känner mig så lycklig!
Beställde även en födelsedagspresent till en viss person.
Det var egentligen hela anledningen till att jag överhuvudtaget tittade in på bokus.se.
Och så gick det som det gick.
Alla pocket kostade 39 kronor st, och så fick man köpa 4 och betala för 3.
Vem kan motstå?

Dom här beställde jag:

Skuld av Karin Alvtegen
Boven i mitt drama kallas kärlek av Unni Drougge
Silverkronan av Anna Jansson
Nu vill jag sjunga dig milda sånger... av Linda Olsson
Dödens kemi av Simon Beckett 
Bitterfittan av Maria Sveland
Kackerlackorna av Jo Nesbø
En smart blondin - boken om Dolly Parton av Stephen Miller
Flyga drake av Khaled Hosseini
Pojke försvunnen av Anna Jansson
Främmande fågel av Anna Jansson
Allt  av Martina Lowden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0