wohoo!

Nu är det fotboll!
Final!
Ungarnas pappa är där och pysslar med kablar och sånt.
Häromdagen drog han ur en sladd och det blev tillfälligt avbrott i alla tv-sändningar.
Jag skojar bara!
Han svär på att det inte var han som gjorde det. Lite trist tycker jag.

Köttfärssåsen blev ok till slut.
Jag skäms för att medge det men jag klämde i lite ketchup.
Det gjorde susen men kändes lite trashigt när det var rödvin i och allt.
Nu är jag mätt och dotterns blodsocker är återigen på en stabil nivå vilket vi alla är lättade för.

Tysklands förbundskapten ser ut som Ted Bundy.
Ted Bundy var ond och därmed sluts den logiska cirkeln.
Han ser också ut som en Ken-docka som jag hade på 70-talet.
Dockor kan vara onda.




Kommentarer
Postat av: johanna

När Petter var liten hade han en min som liknade The evil child's tyckte hans fröknar på dagis (jag tror att det fortfarande hette dagis då). Jag tyckte det var lite läskigt. Inte så charmigt. Fast han är charmig nu ...

2008-06-29 @ 23:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0