konstaterar och bekänner

... att jag är rätt så dålig på det här med att blogga...
... att jag är sjukligt  oekonomisk som köper sminkprylar för oanständigt mycket pengar.. bara borsten kostade nästan 200 pix...
... att jag är lite stressad londonresan som närmar sig med läskigt stormande steg.. har vi verkligen pass allihopa och bokade jag verkligen hotell eller var det bara en dröm???
...att jag är en obotlig romantiker deep in my heart som bara inte klarar av separationer.. är det normalt att bli alldeles deppig av dotterns kraschade förhållande??? Det är ju så väldigt sorgligt. Har svårt för sånt både på film och i verkligheten.
... att min lekamen behöver en shape up... nutrilett och detox fram till London... hur svårt kan det va???
... att mina vänner betyder otroligt mycket för mig och att jag är riktigt usel på att hålla kontakten med dom och att det var supermysigt att träffa glamourväninnan häromdan tillsammans med sonen och att jag vill göra det oftare...
... att jag är glad att det är oktober nu så jag inte behöver jobba mitt ass off längre... som jag gjorde i september...
...hmm

Det var väl det.

Kommentarer
Postat av: jo

Jag blir glad av att du skriver! Men ledsen över Paulas krasch. Hörs! /j

2008-10-07 @ 09:18:18
Postat av: HunkL

poor paula å linus:(

2008-10-08 @ 11:42:14
URL: http://ArealHunk.com.blog.wathevvvaah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0