bra och dåligt

Har gått omkring och skrivit ett blogginlägg i huvudet sedan i måndags men inte haft tid eller möjlighet att skriva ner det på riktigt och nu orkar jag inte försöka återkalla alla briljanta formuleringar och knorrar som jag nöjt fnissat inombords åt...
Säger därför i korthet:

Jag är så lycklig eftersom sonen fått en plats på Globala gymnasiet.
Hejdå Bromma gymnasium!
Vilken skillnad!
Sonen var helt omtumlad efter första dagen.
Rektorn tog emot och visade till rätta, alla välkomnade och tyckte det var kul att just sonen skulle börja och undrade hur det var med ögat.
Säger då det.

Är orolig och ledsen för att prognosen för ögat är dålig.
Gula fläcken är skadad och skadan kan vara permanent, synen kanske aldrig blir återställd.
Vi ska dit nästa fredag och kanske får klarare besked då.
Väntar med att bryta ihop tills vi vet.

Är lite nöjd med mig själv för jag har fått lite mer ordning därhemma.
Känns bra.

Ska nu jobba fredag, lördag och söndag både dag och kväll.
Working my ass off.
London calling.

Kommentarer
Postat av: POW

Go morsan, go morsan!

2008-09-19 @ 09:45:32
Postat av: Huge Ass Man

LONDON BABY!

2008-09-29 @ 18:12:49
URL: http://lockedinneverland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0