onda ögat

Sonen vaknade med akut ögonont idag.
Vilken tur att vi hade en tid hos doktorn!
Usch... han hade så ont att han nästan grät.
Det visade sig att bandagelinsen hade åkt ut och stygnen på insidan av ögonlocket skavde mot hornhinnan... låter kanske inte så farligt men det gör tydligen djävulskt ont...
Dom fixade det och sen skickade jag hem sonen bums i säng!
Han kunde knappt hålla ögonen öppna, jag fick ledsaga honom till tunnelbanan.
Nu väntar jag bara på att klockan ska bli fyra så jag kan åka hem.
Är trött, trött, TRÖTT.
Tolfte dan i sträck som jag jobbar.
Är ledig i helgen och imorgon ska jag och lilla p på ebs 40-årsskiva.
Ska bli kul men egentligen vill jag bara dra täcket över huvudet och sova något dygn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0