Projekt tillsnitsning avslutat!

Med glittereyeliner och allt.
Det var inte så farligt.
Om bara dottern blir klar nu så vi hinner iväg innan jag hinner ändra mig så blir det nog bra.
Det känns däremot inte ett dugg bra att jag inte har den minsta lilla present till födelsedagsbarnet.
Har ju inga pengar för tillfället och ebs vet det... ska försöka hitta något till henne i London..
Men ändå.
Hade ju kunnat tänkt på det lite tidigare och hittat på något litet.
Något med beatlesanknytning.
Ett broderi eller nåt.
Så dags nu.
Visserligen kan hon (och kommer att) få något vid senare tillfälle men det är ju inte samma sak.
Jag ska föreställa hennes mest långlivade, åtminstone en gång i tiden också bästa vän och jag har inte lyckats åstadkomma det minsta lilla.
Det här med sonens öga ställde till det.
Vill inte skylla på det, men det rörde verkligen till allting.

Borde åtminstone ha kunnat skoja till det lite och gett henne något apropå att hon nu blir en tant.
Presentkort på bingo eller nåt.
Angoragarnsmössa att ha på café.
Hmm..
Lite sent nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0