tittut!

Sitter fortfarande på jobbet men ska snart åka hem.
Måste börja senare imorgon eftersom sonen och jag ska till sjukhuset... jobbar in dom timmarna nu.
Vi har rensat papper som galningar här på kontoret.
Nästa vecka är det inspektion från stadsdelsförvaltningen och vi vill att dom ska bli nöjda med oss.
Skönt att få lite ordning.
Önskar jag hade tid och energi att fixa till det hemma också.
Snackade just med norrlänningen om hur bra det känns att gå till jobbet varje morgon.
Det är inte helt självklart att ha ett jobb som man trivs med... det vet ju jag.
Hoppas det får vara såhär nu så man kan få trivas med tillvaron ett tag.

(Kära ungar!
Om ni läser det här... jag är på väg hem! Hoppas det gick bra med tvätten!
Puss & kram
Eder Ömma Moder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0