fram och tillbaka

Dålig natt inatt.
Var uppe och snurrade och klämde i mig köttfärsbiffar och rostbiff.
Ba sådär.

Igår natt var däremot bra.
Var inte upp en enda gång vad jag vet.

Tusan också.
Blir så missmodig av såna här nätter.

Till middag igår blev det en stooooor sallad bestående av isbergssallad, lite fetaost, rostbiff och paprika.
Vinegrett på det.

Annars är jag bara trött.
What to do?

Känner mig pank också.
Har inte betalat räkningar än så jag vet inte vad mitt sorgliga saldo egentligen är men jag misstänker att det ser mörkt ut.
Var sjuk en vecka i mars och det märks på lönen.

Pank. Trött. Fet.

Mindre festligt.

Men.
Det är bara att fortsätta.
Läääääängtar efter semestern.
Midsommar och fyra veckor framåt.
Jag och voffsingen.
Vi ska promenera och sova och läsa och yoga.

Har slut på ork och inspiration.
Mitt minne är skrämmande dåligt.

Jag är tydligen inte så positiv idag.

Och jag hatar mitt tangentbord.
Min bortskämda jävel.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0