jeje

Frukost idag blev 2 ägg skramlade tillsammans med en stor matsked creemecheese light i micron ca 2 minuter.
Samt en tomat till det.
Och kaffe. Med mellanmjölk.

Lunch: Köttfärsbiffar, ugnsbakade grönsaker, feta och ketchup.

Är missmodig.
Har inte gått ner så mycket... gör kanske något fel..
Känner mig FET och FUL.
Superbekväm kombination.

Har inga kläder och det är värmebölja.
Blä.
Blir nya kläder när delmål 1 är uppnått... inte en sekund före!

Bara att kämpa på!

Bra saker:

Nya glasögon. 2 par.
Ett par är det lite pensionärspoäng på.. dom mörknar i solen!

samt

Klippte mig i fredags... inte riktigt nöjd men det blir nog bra när det växt ut lite.

samt

Har börjat läsa en bok!
Någon deckare.
Inte någon superbok men ändå!
Var så länge sen jag läste nåt.
Känns bra.
Känns som ett kärt återseende av mitt gamla jag.
Welcome back ME!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0