a day in the life

Kan knappt bärga mig.
Har hela huset fullt med fångade fiskar i akvarium.
Har minst tre artbestämda fossiler.
Jädrariminlåda vad mycket casch jag kommer att håva in.
Snacka om att Tom Nook kommer att bli impad.
Apropå det är min håv spårlöst borta... hmmm..
Affären var ju stängd igår för någon ombyggnad så jag kunde inte sälja något... men idag!
Siktar på att betala av hela huslånet.
Kanske tar en sväng in till stan och kollar om dom har nåt smashing i den där svindyra boutiquen.
Behöver verkligen en lampa.

Vad jag babblar om?
Jamen... min verklighet... animal crossing förstås!

Det är ett sjå... men det fina är att det verkligen lönar sig att slita.
Ska bara klara av den där andra verkligheten först så är det helg sen så jag kan ägna mig åt the important stuff.

mvh//
Doris D aka D-Star,
proud citizen of Jolly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0