en lösning

Pris ske lov.
Pris ske Eastmaninstitutet, helgat varde ditt namn.
Jag fick en tid på onsdag och jag ska få något lugnande innan dom tar bort det onda.
Det blir ju inte min lovelyrita och det blir ju ingen lustgas för det är bara hon som kan såna grejer på Eastmaninstitutet... men  nästbäst blev det.
Jag är oerhört tacksam för att universum och tjejen i receptionen uppenbarligen hör bön och är svaga för tårar och fixade det här till mig.
Annars hade jag fått plocka fram skridskorna och huggit ut tanden a la Tom Hanks i Cast Away.
Och sen hade jag kanske börjat prata med min pilatesboll.

Problemet är ju inte över än... men jag ser en ljusning.. jag ser en lösning och en framtid.
Kanske återgår allt till det vanliga snart.
Snälla, snälla!
Jag älskar det vanliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0