god jävla skitmorgon!

Min morgonstund smakar skit i mund... både mentalt och på riktigt.
Men nejdå.
Det är ingen fara med mig. Inte alls.
Det är bara en vanlig morgon när jag p.g.a lite utsovning istället fick huvudvärk.
Vidare har jag snubblat omkring något helt infernaliskt och säkert lyckats åstadkomma minst tre blåmärken.
Kom ihåg det alla!
Om jag av någon anledning någon gång hittas avsvimmad eller rentav väldigt,väldigt avsvimmad (typ död) och någon läkare eller polis ska inspektera min kropp (stackars) så kan ni ju hälsa från mig att blåmärkena beror inte på någon dum typ utan på "osedvanligt lång startsträcka".

OCH HÄR HADE JAG SKRIVIT ETT LÅNGT OCH FRAMFÖRALLT OERHÖRT INTELLIGENT OCH ROLIGT INLÄGG SOM FICK MIG SJÄLV ATT MYSSKRATTA BÅDE EN OCH TRE GÅNGER MEN VAD JAG INTE VISSTE VAR ATT SLADDEN TILL NÄTVERKET HADE ÅKT UR!!!!!
SÅLEDES SPARADES INGENTING NÄR JAG FÖRSÖKTE POSTA... UTOM FÖRSTA STYCKET....

NU VILL JAG BARA GE MIG SJÄLV YTTERLIGARE BLÅMÄRKEN OCH JAG ORKAR INTE SKRIVA NÅGOT LIKA FINURLIGT EN GÅNG TILL.
JAG SKRIKER NU... JAG VET... MEN SÅ (FÖRESTÄLL ER ÄNNU STÖRRE BOKSTÄVER) TRÖTT ÄR JAG PÅ MIG SJÄLV OCH MIN KLANTIGHET FÖR TILLFÄLLET. OCH SÅ KORT ÄR MIN MORGONSTUBIN.

MYCKET KORTFATTAT OM IDAG:

Idag blir det bungyjump, veckohandling, ifyllning av försäkringspapper samt wii fit.


Kommentarer
Postat av: johanna

Och hur går det med datorn i hemmet? Är den lagad? Jag saknar texter om livet. Och du - när ses vi? /j

2009-09-05 @ 20:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0