heyhoo!

Jag har INTE glömt tandvärken och hur fruktansvärt ont jag hade och hur vanvettigt skönt det är nu när det inte gör ont längre. P.g.a. tandvärk.

Men.
Lite,lite måste jag ändå beklaga mig.
Vaknade med ont i magen, ont i vaden (efter kramp häromnatten) och början till ont i halsen.
Inget jag skulle byta bort mot tandvärken... men ändå lite såkallat smolk i glädjebägaren.
Tror att jag legat dåligt inatt för hela kroppen känns liksom öm och stel.
Kom på att jag ju kan sova i dotterns säng nu när hon är bortrest... med den märkvärdiga specialkudden....

Nåväl.
Allting känns alltid värst just när man vaknar.
Det är redan lite bättre och blir nog ännu bättre under dagen.
Magen blev knäpp av alla smärtstillande jag tryckte i mig p.g.a. tandhelvetet... så den rättar nog till sig med lite linfrön.
Halseländet tänker jag förtränga bäst jag kan. Kanske med hjälp av en sån där fiffig halstablett från apoteket som bedövar.
Vaden är det väl bara att stretcha antar jag.

(förresten.. snacka om vilka enooooorma mängder cash jag håvade in för alla fiskarna... 8000 bell för en hammarhaj... 10 000 bell för en napoleonfisk.... helt galet.... jag betalade av allt lån jag hade på huset och investerade i ett ännu större och nu är jag skyldig den där Nook över 200 000 pix... basånivet...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0