..........................h..j...älp det blir bara en massa pun.kter............................

Idag kan det inte bli annat än en bra dag för jag har inhandlat jordgubbsshampo och det tänker jag använda!
Känner jag att tillvaron är svår och hård så ska jag bara sniffa lite på mitt eget hår har jag tänkt.
Det är ju dom små sakerna som gör skillnaden.

En vecka tills långafarbrorn är tillbaka.
Inte för att han är någon superstabil klippa.
Han är mer som ett väldigt högt och svajigt träd.. eller förresten.. en hög och svajig radiomast..
.. man kan sällan beskylla träd för att vara dramaqueens.. (läs: enter)
.. och man kan med bästa viljan i världen inte få det till att långafarbrorn är trygg och jordnära...

men!

Han kommer iallafall tillbaka och jag ser fram emot att strukturera upp jobbet med honom och och få terapiprata av mig en smula.

Igår hade jag och dottern coaching-samtal.
Låter kanske märkvärdigt och konstlat.. men eftersom vi båda två faller in i kategorin "djävla bohemer" (långa farbrorn) så är det ibland nödvändigt att styra upp saker och ting lite.
Vi spaltade upp drömmar och mål lite och spånade lite om hur och när.... satte upp lite små delmål till nästa vecka...
Vi får väl se om vi följer upp det. Det är nämligen det som brukar vara vår svaga punkt.............................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0