jobbelijobb

Nu ska jag förresten in till jobbet i några timmar.
Ligger efter så det skriker om det.
Är så rädd för att missa något viktigt, det är så mycket som händer nu och jag som inte funkar normalt med tanden och allt.
Tror den där dottern kommer senare.
Hon ska packa till årliga värmlandsresan (släktkonvent) och så hade vi tänkt spela lite tv-spel... men, men...får väl se hur det blir med det.. hur pigg jag är.
AAARRRRGGHHHHH!
varför måste det här hända när lovely rita har semester???
Har haft känningar i den där tanden i minst ett år och jag vet att lovelyrita har satt en varningstriangel på den i sina papper.
Hädanefter tänker jag springa till henne så fort det känns minsta lilla.
Vill ALDRIG hamna i en sån här situation igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0