segt

Usch vad segt det känns.
Det är inget roligt på jobbet för tillfället.
Det beror på två saker.

Dels att min arbetsbörda är gigantisk och jag har inte klurat ut hur jag ska lägga upp det för att hinna än.
Dels är det tomteblosset som pga stress och utmattning är på mig hela tiden.
Kombinationen av detta gör att jag blir mer gråtfärdig än arg.
Jag får dåligt självförtroende och blir osäker och det känns som att jag felprioriterar och tar fel beslut hela tiden.
Iallafall i tomteblossets ögon.
Min reaktion med såna människor är alltid att jag backar, ligger lågt, börjar ifrågasätta mig själv.... framför konfrontation.
Mesigt och fegt.
Men hon får mig att känna mig inkompetent och då är det svårt att strida.

Jag vill bara få det att fungera.
Thats all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0