(en parentes)

Vaknade givetvis med begynnande migran,,, vilket för tillfallet medicineras bort,,, hoppas, hoppas det inte ar försent,,, har inte rad att missa en dag,,,
Jag tror det funkar,,, gör inte lika ont langre,, mar mest bara illa,,
Det ar ju sa mycket jag vill hinna!
Orkar inte ens punkta upp det har,, men det inkluderar det vanliga, tex stada, jobba, tvatta, baka, VILA (ha,ha!), shoppa, planera julen (fragan ar om jag hinner planera den innan den ar över,, har hört att den star runt hörnet,,) mm mm
Ar alldeles matt i kroppen och totalt slut i huvudet,
Vet inte var jag ska börja,
Jobba lite kanske,, skönt att fa undan det,,
Jo,
Sa far det bli,
Jobba, julmusik och kaffe,
Med timern,

Aterkommer om jag har nagot vettigt att skriva,
Annars inte,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0