grattis till langafarbrorn och mm!

Blev inte nagot julstök igar,
Det hande en massa saker pa jobbet som vanligt,,, vilket little miss sunshine redde upp pa basta satt eftersom hon var i tjanst,,, men jag telefonsupportade av och till och fick inte sa mycket annat gjort,,
Gick och handlade med dottern i snöblasket och sen somnade jag ratt tidigt efter att vi atit middag,
Sa nu kanner jag mig hypertaggad!
Köpte fina burkar pa ikea och vill fylla dom med kakor och godis,,,
Sa nu blir det till att satta pa julmusiken och ladda kaffebryggaren med kardemummakaffe och pa med förkladet!

Julafton blir förresten pa Lilla Essingen som jag tror det annonserats om tidigare,,, det blir jag, ungarna och dotternspojkvan i all stillhet,,, som det ser ut nu sa blir det inga mor- eller farföraldrar fran nagot hall och heller inga syskon,,,,
Det kanns skönt och avslappnat men samtidigt lite val mycket vardag pa nat satt,,,
Sa om guldlock vill kika förbi, med eller utan medföljande familjemedlemmar, sa ar du extremt valkommen!
Det blir liksom julaftonens highlight isafall!
Just let me know!
Upplagget ser ut som sa att jag och dottern troligen ska aka runt och jula lite hos nagra tanter pa Östermalm, sen hem i lagom tid till Kalle och sen ata efter Kalle och sen julmyspys, spela spel och öppna julklappar (fast vi har knappt nagra),, preliminart,,,,
Jag sover över pa Essingen för sen maste jag till jobbet pa juldagen och planera med langafarbrorn,,,,

SOM FÖRRESTEN HAR FÖRLOVAT SIG!!!!!
GRATTIS LANGAFARBRORN OCH MM!!!!!!!
SNYGG RING!!!!!
EFVA ATTLING??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0