Guldlock, fint folk och Heath Ledger

Det var trevligt och mysigt att träffa Guldlock igår och en hel säck med kläder fick jag av henne också!
Vi fikade i gallerian och åt sopplunch på NK. Spanade lite på det fina folket.
Sen vinterpromenerade jag till den söta biografen Sture, bredvid Zita på Birger Jarlsgatan,och dejtade med dotter, dotterspojkvän och son och så såg vi The Imaginarium of Dr Parnassus.
Det kändes lite vemodigt att se Heath Ledgers definitivt sista film och handlingen var én aning confusing men helhetsintrycket var mysmagiskt.
Jag är glad att jag såg den på bio för jag tror aldrig det kan bli samma upplevelse på en tv eller en dator.
Sen åkte jag hem och somnade.
Vaknade halvfyra och trodde att jag försovit mig.
Konstaterade att jag hade åtminstone 1 timme kvar att sova och sen var det som om tiden stannade.
Jag somnade och vaknade och drömde och drog mig och timmen verkade räcka hur länge som helst.
Anyhoo.
Nu är jag uppe och nu ska jag bita ihop och åka till jobbet fast alla instinkter skriker NO,NO,NO!!!
Jag vill verkligen inte.
Jobbångest.
Och det är för att jag inte har koll på situationen... jag har inte varit där på 4 dagar och vet ingenting och någonting och jag har ingen långafarbror att luta mig emot... eller något solsken eller någon che....

Ha det superdupermysigt i Barcelona Guldlock!!!!
Du kanske träffar Zlatan!!!
Alltid kul att bumpa in i andra svenskar när man är utomlands!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0