happy day!

Oformligheten håller i sig men jag har bestämt mig för att strunta i den.
Man kan inte vara på topp jämt och ständigt.
Kursen fick jag bara gå halva dan på för sen var jag tvungen att ila iväg till kontoret för det var kriiiiiiiiiiis.
Och sen har jag försökt göra lite nytta men inte hunnit så mycket. Som vanligt.
Che Guevara kirrade bemanningen till imorgon alldeles själv. Han är duktig han.
Själv fick jag mest ta emot en massa skäll.
Mest obefogat skäll så jag var glad ändå!
Nu sitter jag här och har telefonjour och det är hur lugnt som helst.
Dottern fixar med matlådebeställningen så jag kan inte komma in på citrix och därför kan jag inte jobba.
Lite sur är jag eftersom jag av någon anledning aldrig verkar kunna lägga in bilder här på bloggen.
Det spelar ingen roll vilken dator jag än använder.
Jag tar det därför personligt.
Långafarbrorn verkar ju inte ha något problem med det.
Om jag hade kunnat lägga in en bild så hade jag lagt in en bild från julfesten.
Nu får vi ta en favorit i repris istället.
Happy dog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0