hinner inte

Maste bara skriva nagra rader för att det liksom hör till morgonrutinen,,,, tyvarr har jag ingenting att saga,,,
Kursen igar var extremt trevlig och givande som vanligt,
En gang kvar nu och sen far vi klara oss sjalva utan handledare,,, sorgligt,,,
Idag ska jag fraga chefen vad hon vill att jag ska prioritera,,, vad hon förvantar sig av mig,,
För jag vet inte sjalv,, jag vet bara att min tid inte racker till,,
Eller förresten,,, vet inte om jag hinner fraga idag,, nagon form av krismöte ska vi ha nu pa morgonen om vi hinner,,,
Efter jobbet ska i alla fall jag och dottern aka till ikea,
jihoo! kommer vi (inte) att tycka om det kl 16,,, men vi har lovat varandra att inte vara gnalliga och negativa,,
Vi maste köpa lite burkar och grejer till julklappar,,
Sa nej,,, det blir ingen yoga idag heller,,
Vi hinner inte,
Jag har nog aldrig upplevt att jag hinner sa lite som nu,
I "vagen mot  lycka",,, den dar rörande och hjartslitande Will Smith-filmen som jag skrev om tidigare,,,, sa kommer huvudpersonen pa att om han inte lagger ner luren mellan sina saljsamtal sa vinner han 8 minuter pa en dag,,,
Pa den nivan ar det i mitt liv just nu,
Jag tror arligt talat inte att jag kan effektivisera mer,,
Jag hinner inte i alla fall,
Men jag har iallafall inte varit otrogen med 11 stycken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0