ho,ho!

Idag ska jag tomta runt och införskaffa julklappar!
Som vanligt ar jag ruskigt oförberedd,
Det ar inga problem att fixa alla julklappar pa en dag,,, om det bara inte var sa mycket folk överallt,,,
Tank vad skönt om man kunde göra som t,ex, Michael Jackson och bara utrymma  dom stallena man skulle till,
Bort med allt pack!
Men,,, det ar verkligen ett vasterlandskt lyxproblem,,, jag skulle kunna lata bli alldeles,, konsumtionsprotestera lite,,,
Men sa langt har jag inte kommit annu,
Nej! Nu vet jag vad jag skulle göra om jag var rik som t,ex, Michael Jackson,,,, eller föralldel Tiger Woods,,,,
Jag skulle fixa en slade med hastar och bjallerklang,,, som skulle fa köra runt mig i stan,,
Det dar med slade har blivit en fix ide för mig,,, sen all den har snön kom,,,
Vi aker alldeles för lite slade nuförtiden!

Uppdatering av torpar- och gisslandrama;
Typ 23,30 ringde dom igar,
Dottern och dotternspojkvan mötte upp jourpatrullen i tvattstugan,
Dar visade det sig att nagon lyckats öppna tvattmaskinerna och tagit ut var tvatt,
100 kg blöta, och otvattade, handdukar,
En bunt blöta klanningar,
Huvudsaken att vi fick hem dom!
Nu aterstar fragan om maskinerna kommer att fixas eller inte,
Maste nog ringa och diskutera lite med den dar bovarden,
Man vagar ju inte tvatta annars,

Nu ska jag satta pa mig mitt mentala tomteskagg, hiva upp sacken pa ryggen och spanna loss renarna!
May the force be with me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0