i fablernas varld,,,,, i faaaaaaaaaaablernas varld!

Vaknade i tid men skulle bara blunda lite,,,,
Det var ju dumt, Nu ar jag sen,
Ikea igar med dotter och dotternspojkvan,
Vi tog ikea-bussen bade dit och tillbaks,,, bekvamt,,
Snacka skillnad det ar pa ikea en torsdagskvall jamfört med en lördag!
Nu var det nastan en behaglig upplevelse,
Ska försöka handla pa hemvagen idag sa jag inte behöver ta mig en millimeter i helgen,,
planerar julstök
Jobbet?
Idag ar det full styrka pa kontoret,,
Jag koncentrerar mig pa att vara tillganglig och lyssna,,,, resultatet blir att nagra blir hörda men annu fler blir ohörda,,,
Konsten att fördela sig sjalv,,, inte latt!
Jag köpte en timer igar pa ikea,
Den ska jag ha pa jobbet för att fa struktur pa arbetsdagen,
Jag ska bli Skalman!
(stora fragan ar da,,,, vem ar Bamse, Lille Skutt och Farmor???? Och vad hette dom mer??? Che ar nog Katten Jansson,,, Langafarbrorn far bli Lille Skutt, och chefen Farmor förstas,,, aterstar little miss sunshine,,, hmm,,,
Visst fanns det en Pip? En san finns det, En sork,
Bamse har vi nog ingen,, han ar alldeles för normal,, men fanns det inte nagon valdigt svart typ??? Vi har ju en kandidat för det,,, Mörkret,,, (lite darth vader över den personen nar jag tanker efter),,,)

Jag ar valdig sen nu,
Men vaken!

Kommentarer
Postat av: Långa farbrorn

Lille Skutt? Nja, jag vet inte... Rädd och feg. Ja, det kanske jag är...

2009-12-11 @ 06:32:04
Postat av: Guldlock

Svarta typen = Vargen



2009-12-11 @ 07:10:36
URL: http://lea.blogg.se/
Postat av: Goldielocks!

http://www.bamse.net/



Sen vill jag veta vem som blir vem! :)

2009-12-11 @ 12:31:26
URL: http://lea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0