infernaliskt nöjd

Ska alldeles snart pallra mig iväg hemåt.
Har haft en hektisk dag men jag känner mig för en gångs skull nöjd!
I drygt tre timmar jobbade jag undan en hel stadsdel. Vi ska ha möte med den personalgruppen imorgon och styra upp dom lite bättre och då gäller det att allt är klart.
Det känns helt otroligt skönt att jag hann bli klar med det och att vi ska ha mötet imorgon.
Att vi är lite konstruktiva för en gångs skull.

Sen var jag hemma på hembesök hos en liten förtjusande dam.
"Den sötaste tanten!" sa jag till chefen.
"Det säger du alltid." sa hon.
Och det är nog så.
Det är så roligt och spännande att få komma hem till en helt okänd människa och bara prata.
Få lära känna och titta på gamla fotografier.
Synd att man så sällan har tid.

Det blir ingen yoga förrän tidigast nästa år =(
Skulle verkligen behöva det nu.
Men på nåt sätt känns det inte riktigt rätt att stressyoga.... vilket det skulle bli om vi skulle klämma in det nu.
Men jag längtar efter den där sköna yogakänslan man har i kroppen efteråt.
Kanske ska plocka fram den där grodan boll som jag har nånstans hemma.
Dvs Göran Boll, svensk yogaguru, som jag har en massa yogaskivor med.
Han är bra, men det var ännu bättre att ha det med yogafröken på jobbet.

Undrar hur Elin har det!!?
Elin Woods.
Jag vet. Jag har snöat in lite på det där.
Krossat hjärta och obegränsat med pengar..
Det känns bitterljuvt.
Som början på en feel-good-komedi som slutar bra.
Det slutar nog bra för Elin också. Men kanske inte för Tiger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0