LångaFarbrorn!

Jag har försovit mig!
Eller... försovit och försovit... först fattade inte min hjärna varför jag var tvungen att gå upp... och sen vägrade kroppen att gå upp.
Sorry.. men du går ju före mig... från jobbet alltså...

Jag har förkylningssymptom!
Hu,hu,hu!
Känningar i halsen och täppt i ENA näsborren.
Högersidig nästäppning.

Upplopp idag!
Julmatsinköp.
Skinkfixning.
Mandelbränning. (ska prova och bränna en påse hasselnötter också! galet!)

Och....

sen är det väl inget mer???

Kanske knäckkokning.
Men det får nog dottern göra isåfall.
Så himla petigt att få ner knäcksmeten i formarna.

Sweet chili!
Jag vill sova uuuuuuuuuut!!!

P.S.

Kära Guldlock!

Vi kan väl höras på julafton!?
Ni är varmt välkomna till Lilla Essingen.
Vet ej adressen just nu.
Vet ej exakt när vi kommer dit men allra senast till Kalle Anka... troligen tidigare...
Vi ska till Värmdö på juldagen, men lördag eller söndag... helst lördag tror jag... kanske vi kan ses och gå på bio eller nåt????
Eller muséum?
Något jullovsaktigt.

Hälsningar din Funck

Kommentarer
Postat av: Goldielocks!

Kära Funck med familj!



Hörs imorrn.

Jag har dessvärre planer på lördag. Hann boka upp det igår. Typiskt. Söndag funkar dock.

Men vi hörs imorrn. Mkt möjligt att jag kommer förbi och säger godjul! :)



Med varmaste hälsningar // eran Guldlock

2009-12-23 @ 17:48:50
URL: http://lea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0