lost edge

Jag drömmer sa konstigt,
Inatt drömde jag att jag pratade med en politiker om att en "förvirrande aspekt" för de aldre nuförtiden ar mobiltelefonerna, Och om att mobiltelefoner ibland anvands i elektroniska kvalitetssakringssystem,,, och om att det kan vara svart att första för dom aldre,,,, bla, bla, bla,,,,
Vi pratade typ hela natten om det,
Inte direkt vad man vill agna sin dyrbara nattsömn at,
Vad haller min hjarna pa med???
Finns det en off-knapp?
Annars jobbar jag stenhart med att fa struktur pa min arbetsdag,
En del undrar tydligen vad jag gör hela dagarna (personal) och ibland undrar jag det sjalv,,,
Försöker att inte tanka sa utan att ta en sak i taget och jobba undan den,,,, men det gar ju sa laaaaaaangsamt,,, i slooooooooow motion,,,, och alltid ar det lika mycket,,,, eller mer,,,, kvar,,,
Kommer aldrig ifatt!!!
Nu har min blogg blivit lite gnalltjatig igen,,, men! det ar faktiskt min blogg! Och det ar val battre att jag gnaller och tjatar har an bara ratt ut var som helst!!!?
Idag och imorgon ska jag passa telefonen till kl 19 och det dumma med det ar att da blir det ingen traning,
Jag ar för trött nar jag kommer hem,
Det ar bara tiden som ar ett problem,,,, viljan finns!
Jag ar fortfarande lite killig i halsen, sarskilt pa morgonen,,, och aningens, aningens tappt i höger nasborre,,,
Det ar ju ingenting,,, bara det inte blir varre!
Nu har vi haft var första konstaterade svininfluensa pa jobbet!
Kollegan överlevde och ser helt normal ut,,, men det var tydligen jobbigt,,, valdigt hög feber i nastan en vecka,,,

För övrigt kanner jag mig valdigt orolig idag,
Som i o-rolig,
Inte direkt trakig, bara lite mer sadar utan edge,,,
Gammal och edgeless,
Vad kan man göra at det???

Man kan spela luftgitarr till "afraid to shoot strangers" med iron maiden,,,, t,ex,,, bara man ar försiktig nar det kommer till headbangningen (glöm ej stretcha nacken först!),,,
Favoritlat hemma hos oss just nu,
Ska fundera ut mer grejer man kan göra,
Aterkommer,,,

Kommentarer
Postat av: Guldlock

Älskar att Iron Maiden har en plats i Funck-hemmet!



Och du EF, du är aldrig edgeless!

NEVVAHHH liksom!



Guldlock är tydligen tonåring idag. Språket löper amok.



HAWT n NEVVAHH EVVVAA edgeless!

2009-12-08 @ 08:12:17
URL: http://lea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0