Nyårslöften

Tänker inte skriva ner några nyårslöften här eftersom jag är trött på att skriva om vad jag ska göra och sen så glömmer jag bort allting och så blir det inget av med någonting.
Men jag har massor av nyårslöften på en liten lista.
Jag har skrivit ner mål, drömmar, önskningar och metoder.
Jag känner mig laddad!
Tänkte först starta en ny blogg enbart för detta syfte... men det verkade så komplicerat... så möjligen kommer det att rapporteras lite här om vägen mot målen.. och definitivt kommer det att rapporteras om och när jag verkligen uppnår mina mål..
Men inget tjat om vad jag ska göra... någon gång... som aldrig blir av..

... men ok...
lite kan jag väl säga (kan aldrig hålla tyst om någonting)
Temat för det kommande året kommer att vara.... trumvirvel..... avgiftning!
Som i detox.... detta uttjatade begrepp...
Jag vill rensa.
På alla plan.
Det handlar inte bara om vad jag ska äta eller dricka... utan även om att rensa bort negativa energier, störningsmoment, prylar, skit, tidstjuvar etc. etc.
Nyckelord är hälsa, miljö, solidaritet, enkelhet, återvinning, kreativitet, fantasi, nyfikenhet och att ha kul (skulle egentligen vilja säga glädje, men då låter jag som Kay Pollack 8o).
Jag vill få ordning på saker och ting i mitt liv.
Allt från min kropp till min ekonomi inklusive mina skåp och garderober.

Så det är vad det handlar om.
Mer säger jag inte om det.
Nu blir det bara rapporter om dom steg som faktiskt tagits på vägen dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0