oform

Jag ar sa i oform,
Upptackte fasansfulla alderstecken i ansiktet igar nar jag stod i en port och fördrev tiden med att fota mig sjalv med mobilen,
Maste vidta allvarliga insmörjningsatgarder,,, har inte rad med plastikkirurgi aven om jag skulle vilja och nu ar det nastan sa jag skulle vilja,,,
Vaknade med annu varre alderstecken och dessutom en extremt mosig hjarna,
Och idag som det ar julfest och allt!
Oj,oj!
Nar man vaknar och kanner sig som 67 bade pa in- och utsida sa ar det inte sa latt att glittra till sig,
Funderar nu pa om jag ska satsa pa att aka hem en svang innan julfesten och byta om,
Inte för att jag har planer pa att svida upp mig sarskilt markvardigt men anda liksom,,,,

Tranat har jag inte heller lyckats göra sen i lördags och det ar inte för att jag inte vill eller inte langtar efter det utan för att det har varit för sent nar jag har kommit hem och jag har bara inte orkat,
Och idag blir det ju inget med det,
Far se om det blir yoga imorgon,,, kanner att jag inte orkar vara den som styr upp det hela,,, ska nog delegera över det till nagon annan,,
Skulle behöva yoga,

Oform var ordet,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0