sovmorgon

Sovmorgon idag!
Dottern vackte mig nar hon skulle ga kl kvart i sju,
Skulle garna sovit annu langre,,,, jag tror tröttheten börjar komma ifatt mig,,
Jag ska pa kurs idag,,, trakig kurs om lönesystemet,,, darav sovmorgon,,
Igar var det julfest!
Solskenet visade sig vara sminkexpert sa hon sag till att vi alla blev representabla sa gott det gick,
Först var det lite glöggmingel i Bromma hos tomteblosset i hennes nya lokal och sen julbord i Traneberg,
Alla tyckte det var sa himla bra, men jag som har atit julbord pa Hasselbacken med förra jobbet, ger nog det har julbordet 3,5 grisfötter av 5 möjliga,,,,, jag var inte sa imponerad,

Jag och dottern akte hem strax efter 21, gamla tanter som vi ar rent mentalt,,,, och jag somnade bums!

Idag ska jag till kontoret efter kursen och passa telefonen till typ 20,00 ikvall,,,, det ar nytt för oss att vi maste vara tillgangliga dygnet runt och innan cheferna har löst problemet med hur det ska ga till sa tankte jag att jag kunde tjana ihop lite extra pengar genom att ha jour och samtidigt jobba ikapp med dammiga bunten,,,,  superbra för mig och chefen blev jatteglad nar jag erbjöd mig,,, alla nöjda!

Ha en bra dag och ga försiktigt för idag ar det nog lite halt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0