the return of the stressrabbits

Jag maste en hel massa saker,
Jag börjar varje dag med dom basta ambitionerna,,,, vrider pa timern och kör igang,,
Det haller i max tva timmar,,, sen vet jag inte vad som hander,
Men jag fortsatter att försöka,
Idag ar det minst tva timmar Östermalm som galler,
Chefen ar avundsjuk pa min timer och vill samstrukturera sig med mig,
Man kan vara tva pa en timer om man sitter vagg i vagg,
HUR MYCKET AR DET KVAR?????? ropar hon
TYP SJU MINUTER! hojtar jag tillbaks,
HJALP! hör man,,,,

Chefen vet inte vad stresskaniner ar,, men jag tror hon har drabbats av dom hon ocksa,
Mina sma söta stresskaniner kanns mer som shetlandsponnies för tillfallet,,, en hel flock,,, som fallit i sken och visar ögonvitorna sadar lite halvhastgalet (halfhorsecrazy),,,
Mitt mal idag ar att lugna ner dom och fa dom att anta formen av sma söta ulliga dvargkaniner igen,,, som förnöjt ligger och latar sig pa en klöverang med ett maskrosblad i munnen,,,
Om jag nagonsin kommer att lyckas uppna mina mal vet jag inte,,, men jag tanker INTE ge upp och jag tanker ENVIST fortsatta försöka,,
Never surrender!

Thats the spirit!

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

tråkigt med stress;/

2009-12-15 @ 06:42:02
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0