torpare sökes

Kan nagon lana ut en torped snarast NU!!!!!
Det verkar som om jag maste ta i med lite harda tag gentemot Svenska Bostader,
Deras vardelösa tvattstuga har tagit min tvatt som GISSLAN!!!
Det bara blinkar error och gar inte att öppna,
TVA MASKINER (2)
Jag har ringt jouren och javisst skulle dom hjalpa mig,,, men det var ju otaliga timmar sedan!
Dom kan bara inte pa allvar mena att min tvatt ska ligga dar i blöt, men otvattad, anda tills imorgon!!??!?!?
Just sant har man INTE behöver 4 dagar innan julafton, den enda dagen man har möjlighet att vara hemma och tvatta,,,
Jag ar UPPRÖRD!!!
Det ar i sana har fall det finns FOG för lite olaga hot,

(OJ! Hoppas ingen tar hela det har inlagget som ett olaga hot! Nu nar dom har ögonen pa mig menar jag,, nar jag sager torped menar jag egentligen en torpare,, kallas torped har i Hasselby,, gammal fornsvenska,,)

(förresten har jag bussat dottern pa dom,,, man tar dom vapen man har,,, om inte det hjalper sa ar det bar att ta till det sista  kortet i rockarmen,,, namligen skrikgraten,,, och det far man garna tolka som ett olaga hot,,,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0