Will Smith ar tydligen en bra skadis!

Idag ska jag pa gruppledarkurs i Taby,, nastsista gangen ar det,,
Ska bli kul och gratis lunch far vi,, men egentligen vill jag vara pa jobbet,,,
Idag ar ju en san dar dag nar alla ar dar,,, little miss sunshine, langafarbrorn och che,,, t,o,m, bastachefen tror jag,,
Bara jag som inte far vara med =(
Fast förstas,,, jag ska ju dit en liten svang idag,, efter kursen,, men da har ju alla gatt hem,,,, jag ska ju passa telefonen till kl 19,,
Det ar mycket med jobbet nu,,, har inget annat i huvudet och darför inget att skriva om,,,

Jo, en sak,
Sag Will Smith i "Vagen till lycka" haromkvallen,,, eller nastan, jag lyckades somna förstas,,,,
Det var en riktig elandesfilm som helt harmonierade med "Mor gifter sig",
Will Smith var lysande, Man glömde t,o,m bort att det var han,,
Scenen nar han och sonen har blivit vrakta och de tvingas tillbringa natten pa en offentlig toalett och Will sitter dar med den sovande sonen i famnen och haller för sonens öron och samtidigt haller en fot mot dörren sa ingen ska kunna komma in,,,, och jobbiga manniskor skriker och bankar pa dörren,,,, och tararna bara rinner nerför hans kinder,,,, total vanmakt,,,
Man gick ju sönder,,,
Sa ruggigt gripande och sorgligt och tyvarr inte helt verklighetsframmande i USA,,, aven om jag tror filmen utspelade sig pa 70-talet,,,
Sen somnade jag som sagt och missade helt det lyckliga slutet som saklart kom eftersom filmen var verklighetsbaserad och huvudpersonen uppenbarligen skrivit en bok om elandets elande,,, vilket inte ar sa latt att göra om man inte tagit sig ur elandet,,,
Och det var ju bra,, att det slutade lyckligt för just den har manniskan,,, men det gör ju inte det för alla,,  manga har det sahar  dag ut och dag in och det finns inga lyckliga slut,,,
Men Obama kanske kan andra pa den saken!!!!!?
Hoppas!

Apropa Obama,,,
Vad trist att Oprah ska sluta,, Hon ar ju liksom en san dar konstant,, en san dar som alltid finns och vars varde aldrig kan andras,,

Apropa Oprah,,,
Dumma, dumma Tiger Woods,,
Varför maste man (farbröder) med makt och pengar alltid spara ur och bete sig som svin och förstöra allt bra dom har?????????
Varför??????
Pucko!
Hoppas han far sitta dar och försmakta i alla sina dar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0