Festen är över!

När Halsflussen märkte att det inte blev nåt mer vin och partaj så tog den Huvudvärken under armen och drog vidare mot nya oskyldiga offer.
Vaknade imorse, visserligen fortfarande tjock i halsen, men det känns ändå som att det är på avtagande.
Jihoo!
Det kanske blir skärgården på onsdag i alla fall!

Kvällspromenaden runt Coop Forum blev en besvikelse.
Deras sopor är så hermetiskt tillslutna att det vore enklare att begå ett bankrån än att komma över en eller annan utgången limpa där.
Varför gör dom så?
Är det så förskräckligt om någon tar det som dom ändå inte vill ha?
Om det kommer till användning?
Vi promenerade till Hässelby Gård och noterade att Ica inte verkar lika noga.
Eftersom vi bara var ute och rekade lite och det fortfarande var rätt mycket människor ute så kunde vi inte göra någon noggrannare undersökning.
Vi bara konstaterade att där kan man kvällspromenera igen någon gång.
Lite mer på natten kanske.

Annars har inte mycket hänt idag.
Tillverkade en s.k. tetra-börs av ett mjölkpaket.
Världens bästa recycle-idé!
Fick tipset på en blogg som jag tyvärr har tappat bort men om jag hittar den igen ska jag genast länka dit för det var en mycket bra och inspirerande blogg.
Imorgon ska jag åka in till stan och köpa en ordentlig häftapparat och dekopage på Panduro och sen blir det till att göra portmonnäer.
Snacka bra julklappstips!

Det var väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0