hög

Nehej.
Vi kom aldrig iväg.
Min hals och hosta i kombination med allt regnande gjorde att vi beslöt oss för att skjuta upp resan till augusti.
Vi har ju biljetterna, dom gäller 5 dagar från första resan, och det kan ju vara trevligt att ha något mysigt att se fram emot.

Istället har jag pysslat mitt ass off.
Jag ser nu potentiellt pysselmaterial överallt.
Skräp är inte längre skräp i mina ögon.
Klädde in en tetraportmonnä med aluminium från en colaburk.
Fatta! Hur läckert som helst.
Jag blir alldeles hög av det här.
Och dotterns pojkvän är nästan lika entusiastisk som jag och han är dessutom händig.
En handyman!
Han kan det här med verktyg och sånt så han kan ju göra lite mer avancerade grejer.
Vilken kombo vi är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0