lite christianiaaktigt

Igår var jag på Ekerö på en gård där dom hade bakluckeloppis och café och försäljning av en massa krimskrams samt en del odlingar.
Kändes lite christianiaaktigt, men jag är rätt säker på att dom inte sålde något christianiaaktigt.
Åt en superb salladstallrik med massor av hoummus, tapenade och närodlade grönsaker och sen shoppade jag loss på loppisen.
10 kronor lyckades jag göra av med... ibland får man hålla i sig...
För det fick jag en gammal kaffeburk, ett aluminimmått lämpligt att använda som mugg samt salladsbestick i 50-talshårdplast som förde tankarna till emalj.
Tyvärr regnade det lite, vilket inte var något hinder för mig, men som fick bakluckemänniskorna att plocka ihop sina varor i förtid... liten besvikelse... jag som trodde att dom var garvade hardcorebakluckeloppismänniskor..

Nu är det jobb och idag är bästa chefen tillbaka.
Wohoo!
Så nu är det bäst att jag lägger på en rem.
Den där remmen ni vet.
Bra att ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0