ojmenojdå

Ibland är det som att jag glömmer bort mig lite.

Är tillbaks på  jobbet sen igår.
Plöjer mig igenom högar och drivor för att försöka få  någon struktur på det hela.
Inte mycket av mina arbetsuppgifter som blivit gjorda under min semester.
Men, men...
Lite mer ordning på mitt nya kontor är det i alla fall.
Och det verkar som att det börjar poppa in nya kunder från Östermalm vilket är spännande.
Hostar fortfarande på nätterna... och är det inte lite kvalmigt när man ska sova??
Är det årstiden eller klimateriet?
I wonder.

Imorgon är en högtidsdag.
Kl 18 ska vi gå och se Harry-filmen.
Är nervös för att den ska vara lika dålig som den förra.

Nu kom dom andra tillbaks från rökpausen.
Därmed är min bloggpaus över.

Kommentarer
Postat av: Paula

Den nya Harryfilmen har iallafall fått en fyra!!

2009-07-15 @ 20:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0