Party, party! Eller inte.

Eventuellt har sonens halsfluss flyttat över till mig.
Den kände sig väl inte välkommen hos sonen längre med tanke på all antibiotika och allt.
Den förstod piken, spanade runt och såg mig som helt oskyldigt och aningslöst skrålade elvislåtar.
Fräckheten själv.
Har försökt mota bort den med rödvin.
Jag vet. Kanske inte den mest rekommenderade motåtgärden men jag tänkte att varför inte prova något nytt.
Halsflussen verkade tycka att wow vad festligt!
Party!
Sen ringde den sin kompis Huvudvärken och sa "Kom hit! Det är fest!"

Så nu sitter jag här och känner mig sådär.

Dessutom har jag fått veta att min närmsta kollega på jobbet ska sluta.
Buhu.
BUHUUUU!!!
Livet är väl inte tippentoppen för ögonblicket.
Får mig osökt att tänka på begravningar.
Nu ska jag planera min egen begravning.
Man kanske kan GRÅTA ut eländet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0