puberteten igen del 2

Ämenasså.
Den där ebs och hennes baginboxar.
Man sitter där intet ont anande och tror att man dricker 3-4 glas vin.
Bet you att det var snarare 9-10.
Den slutsatsen drar jag av graden av påverkan på mitt talorgan.
Jag SLUDDRADE.
Jag känner mig fortfarande lite packad i härlig kombination med lite gammal härlig hederlig bakiskänsla.
Och det kan väl vara ok om det inte var för att jag inte är van.
Min kropp är chockad och tror att den är förgiftad... klenis.

Roligt hade vi i alla fall och sa att nu ska vi minsann ses varje tisdag och hitta på nåt.
Gärna för mig... eller rättare sagt VÄLDIGT gärna för mig men nästa tisdag får det bli vetekatten eller muséum eller nåt annat anständigt.

Vidare försökte ebs sälja in en massa män hos mig.
Först författaren David Lagercrantz... tydligen stammis i hennes affär som försöker kompensera/sona för sin snofsiga klassbakgrund genom att vara extra övertrevlig mot alla särskilt dom med mindre snofsig klassbakgrund som typ städerskor och dylikt.
Sen författarinnan Barbro Lindgrens son... hmmhmmnånting Lindgren.... som tydligen är musiker och en liksom ruffigare (ordet användes upprepade gånger) och mer attraktiv variant av ovanstående David L. Mer min typ liksom. Ruffig som sagt.
Och sen någon jäkla kräftkompis som hon ska försöka tussa ihop mig med eftersom vi skulle vara PERFEKTA FÖR VARANN!!!!
Jo hej och hå.
Även om vi är perfekta för varann så har ebs förminskat chanserna rätt rejält till att någonting någonsin kommer att hända genom att prata med mig om det.
Jag är rätt besvärlig när det gäller sånt där.
Ebs slängde även in ett lesbiskt kort men jag tror hon märkte att responsen var lite svalare där trots vinet.
Skareva lesbiskt skareinteva butch i alla fall hur fint dom än sjunger.

En sak vet jag.
Nästa gång ska jag bocka av varje vinglas på en liten lista.
Herregud.
Behandla den där bäginbåxen som en annan vattenkran.
Så respektlöst och odavidlagerkrantz-aktigt.
Vilken ofantlig tur att det var VITT vin och inte rött... i så fall hade jag inte stått på benen nu.

Förresten.
Kul grej!
Fick lite löneförhöjning igår!
Har höjt min lön med typ 25% på ett år.
Inte illa.
Rätt så bra faktiskt.
Vilken tur att jag firade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0