this is the day

Nu har jag läst att den nya harryfilmen är både den bästa och den sämsta av alla filmerna.
Hmmm.
Ebs såg den igår men jag vågar inte fråga henne vad hon tyckte för OM hon inte är nöjd så vet jag inte om jag vill se filmen själv.
Det här är viktiga grejer.
Kanske bland de viktigaste.
Snape är i alla fall Snape och det är ju alltid en tröst.
Fast när jag tänker på sista boken så vill jag bara gråta för Snapes skull.

På jobbet finns det ingen förståelse för det här med Harry.
Dom tycker jag är lite barnslig.
Har dom ju rätt i.
Som om det vore nåt fel med det.

Idag ska jag på hembesök på Öfvre Östermalm.
Och nu måste jag borsta tänderna.
Och kanske jag lyckas komma i tid idag till jobbet.

(en liten parentes.
igår åt jag LINDA MCCARTNEY till middag!!!!
dom har börjat sälja hennes frysta rätter på Daglivs.
Vegetariska. Dock ej vegan, innehöll äggvita tror jag.
Kändes rätt coolt ändå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0