till min vän

Ville bara säga tack till dig.
Tack för att jag fick lära känna dig.
Tack för att du släppte in mig och gav mig så mycket förtroende du förmådde.
Tack för att jag fick hjälpa dig.
Du vet att jag egentligen ville göra så mycket mer... men det var du som bestämde och du tog emot så mycket du kunde.
Jag kommer aldrig att glömma dig.
Jag träffar så många men det är bara några få som verkligen påverkar mig, som jag tar med mig när jag går hem.
Oproffesionellt måhända, men mänskligt.
Din tillvaro var tung nu på slutet och du var så envis... fast jag vet att du egentligen inte orkade.
Det känns bra att du slipper vara med längre... att du har fått komma dit där din älskade mamma är... var det nu är..
Men jag glömmer aldrig dig och jag kommer definitivt att sakna dig.

Kommentarer
Postat av: aw

hej hur mår du?

2009-08-01 @ 12:55:05
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0