vi ger oss av

Idag är det dags.
Ut till Finnhamn ska vi, båten går 14.30.
Vi har med oss lite bragokex och en grillbricka... sen får vi improvisera.
Det blir som det blir.
Vädret verkar rätt ok.

Det har varit en rolig och lite slitsam vecka.
Vi marknadsför oss ju i en ny stadsdel på jobbet och det börjar ge resultat.
Har varit på flera hembesök och har ännu fler inbokade nästa vecka.
Min närmsta kollega ska ju sluta, men vi som är kvar har nu tänkt ut en strategi inför framtiden... det känns lite bättre faktiskt.
Jag och schlagerbögen kommer att jobba mer ihop och det blir ju i alla fall aldrig tråkigt!
Han tycker att jag är en "djävla bohem" och det har han ju kanske rätt i.
Vi kompletterar nog varandra rätt bra.
Hans åsikt om män är: "Karlar! Dom är bara ute efter att såra oss!"

Anyhoo.
Nu ska jag packa ihop det vi ska ha med oss.
Det har liksom packat upp sig själv sen sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0