bara sådär

Jaha.
Då har man semester helt plötsligt.
Ska ju vara ledig imorgon pga student men trodde jag skulle jobba på fredag eftersom vi var underbemannade då... men nu tyckte mina kollegor, C och tomteblosset, att dom klarade sig utan mig.
Jag förstår dom.
Jag har inte gjort så mycket nytta den här veckan.
Inte så dom har märkt det i alla fall.
Jag har jobbat undan min hög med papper, men jag har varit förvirrad och frånvarande och inte bidragit med så mycket till helheten.
Och det var ju väldigt snällt av dom också!
Så nu.
Semester.
Det är mer än vad jag kan förstå för tillfället.
Blev genast rastlös.
Trött och rastlös... den värsta kombinationen.
Helt kan jag ju ändå inte koppla av än.
Späckat schema imorgon.
Men det ska bli kul och det är iallafall ingen som kan ringa sig sjuk och förstöra allt. Tror jag.

Nu ska jag snart gå och lägga mig så jag är fräsch som en nyponros imorgon.
Kom precis hem från personalfest.
Gick tidigt, dom andra skulle nog fortsätta ut nånstans.
Men det var trevligt.
Dom flesta är rätt gulliga när det inte handlar om jobb.
Vi delades in i lag och fick tävla i frågesport bl.a.
Mitt lag vann naturligtvis.
Fast vi fuskade lite, lite.
Man skulle komma på en drink på A och vi drämde till med Amaretto Frozen.
Ett rent påhitt men det gick hem... det var ingen som ifrågasatte det.
Mest vann vi förstås på skicklighet och intelligens.
Vi vann biobiljetter.
Så nästa vecka ska jag och dottern fira friheten med att gå och se Twilight.

Nu blir det godnatt med Harry Hole.
Favvodeckare för tillfället.

Kommentarer
Postat av: johanna

Jo - i morgon? Kanhända kommer jag förbi om jag inte har för mycket med jobbet. Var och när och får jag?



Ring mig!

2009-06-11 @ 00:28:43
Postat av: P

Den där Harry alltså..

2009-06-15 @ 23:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0