den där logistiken

Klockan ringde 06.00 och jag masade mig upp och här sitter jag nu och försöker få alla lösa delar att falla på plats i mitt lilla huvud.
Vet inte riktigt i vilken ordning jag ska göra allt.
Hmm.
Gå ut med hunden.
Yoga.
Spikmatta.
Torrborsta.
Duscha.
Frukostsmoothie.
Citronvatten och vitaminer.
Nässkölja.
Ge hunden frukost.
Tvätta hundens öra.

Jag har svårt med logistiken.
Tiden bara rinner iväg och jag känner mig stressad.
Hinner inte det jag vill.
Orkar inte det jag vill.

Kan jag ta och coola ner mig lite pliiiiiiiiiiiizzz!

Idag vill jag gärna lyssna på sommar också.
Både gårdagens och dagens.
Och så måste jag nog koka ihop lite sötpotatissoppa.

Herregud, herregud.
Det är stressigt med semester!

Vissa person (ligheter) i min närhet har inga som helst problem att coola ner!
Doris.

Frans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0